Hatice-01 Merhaba arkadaşlar çatı muayenesinde doktorr direkt parmağıyla kontrol edip anlıyor mu? Yoksa size hissettiniz mi falan diye soruyor mu? Yaptıran arkadaşlar cevap verirse çok sevinirim ☺️
Hatice-01 Eboz bende yaptı ama kemiği hissetmemen lazım dedi bana sordu bende hissediyorum dedim. Ama sormadan yapamıyor mı yani çayı muayenesini bana neden sordu ki? Sorduğu için emin olamadı bir daha yapacak
palperol Hatice-01 bende bunu merak edıyorum tam olarak çatıda ne anlaşılıyor , nette de tam yazmıyor yani ölçümü neye gore belırlıyokı