Beyzanur4155 gelmez dedi ben geçen haftalarda yaşadım internete baktım su gelmesi yaziuodu panik atak gecrdim ki ben 18 haftaligim.doktora gittim ertesi gün dediki hani çişini tutuyosun ya onu tutamazsin sende dene öksur gelmiyosa sknti yok dedi.akintim varmış enfeksiyon tarzı.bol su iç dedi birde 9cay bardağı su bı çay bardağı sirke karıştır gazlı bezle sil.hakketen geçti daha doğrusu azaldı.obur türlü camasirim ip ıslaktı.icin rahat etmezse tabi yine sor