Gulonuz Başına gelen varmı gaz çıkaramadınız diye ne yaptılar ? Sabah 8 di ameliyat oldum şu saat oldu çıkmadı dolaşıyorum 1 saat oturmadan . Reyhan , pekmez , kayosı, incir hoşafı içiyorum nescafe içiyprum olmuyor me yapıcam y
umutunannesi2023 Gulonuz ay bende de olmadi ertesi gun taburcu olucaz gaz cikarmadan etmiyorlar lavman yaptilar buyuk tuvalete ciktim oyle taburcu olduk 2 gun surdu gaz cikarmam kayisi meyvesuyu ictim kayisi yedim iyi geliyormus galiba
Sblbrt Geçen hafta kuzenim sezaryen doğum yaptı oda 1 gün çıkaramadı sakız çiğne bol bol dedi doktor ve çıkardı
1kucukbaby Gulonuz bana serum taktılar çıkaramadım diye o bitene kadar gezdim ve sürekli gaz çıkardım yürümeniz lazım
yumamiii Gulonuz hiç beklemeden lağman yaptır ben onunla rahatlamıştım saatlerce yürüdüm kahve içtim bana mısın demedi lağman bir yaptılar hayatım kurtuldu
umaydurununannesi Gulonuz ebe bana yarım saatte bır tuvalete gıt otur anca ole cıkar demıstı olede cıktı dene ıstersen
Ebus2045 Gulonuz hemen lavman yaptır hiç bekleme 4 gün gaz çıkaramadım öyle böyle bişey değil biliyorum bide duphalac mi ne öyle bı şurup varmış o cikariyormus ama doktora sormadan kullanma canım
Gulonuz Mesajlarınız üzerne hemşire ile görüştüm sabaha karşı lahman yapıcaz o zaman kadar kendin çabala dediler . Lahmanla çıkarmışım inşallah bakalım ne olacak gerçekten gaz sancısından ölücem
Gulonuz umutunannesi2023 nerminnn_ lahman yapcaklar ilerleyen saatlerde umarım onunla çıkarım çok ağrım var maalesef
nerminnn_ Gulonuz ben öğlen 2 de sezeryan olmuştum sabaha karşı 4 de lavman yaptılar hiç ağrısız onla çıkarırsın boşver gazı düşünme her türlü çıkıyor zaten çıkmazsa lavma yapıyorlar sen bol bol yürü bebişin tadını çıkar
umutunannesi2023 Gulonuz cikarsiniz hemde rahatlarsinix rabbim sifa versin hemen toparlanin insaallah bende 15 gun once oldum sezeryan biliyorum zor ama geciyor ve gecince hepsini unutuyorsunuz 😌😍🥰