Dilrubamm Sizde yemek yememe hep kötü düşünme hep halsizlik piskoloji bozukluğu 18 haftalık olup hiç göbek olmaması biraz konuşalım moral verelim birbimize
SedaF Dilrubamm ben aşırı hüzünlü üzüntülü psikolojik olarak çökmüş haldeyim ama yemek konusunda sıkıntım yok fazla bile yiyorum
bdenerigokce Dilrubamm yemek sıkıntım yok, psikolojim bozuk hatta yerlerde 😂😂😂 göbeğim de çok fazla ve ağırlık yapıyor yoruluyorum gün içinde 🤷♀️
Mamaegi Dilrubamm bulantım ve kusmam oldu 6.haftadan sonra yeni yeni düzeldi hiç yemek yiyemedim çok kötüydü ama depresif halim falan yok bir de mide yanmam başladı şimdilerde 15. Haftadayım doktorum erkeğe benzetti ama kesin değil dedi
Happy47 Benim tüp bebekle oldu 13 haftalık olduk ama sürekli kötü düşünüyorum en ufak bir ağırda en kötüsünü düşünüyorum ve bu beni çok yoruyor😞 etrafımdaki hiç kimseye bunu dile getiremiyorum maalesef
Dilrubamm Happy47 bende aynı şekilde kimseye bişi diyemiyorum ne kadar desek daha çok üzülür daha da takıntılı hale gelir insan en iyisi içinde yaşamak ve mutluk için çabalamak mutlu olacak şeyler yapabilmek zorlanmak
ZeynalNaibee Bende 31+1haftamdaym göbeyim çok çıkmış çok yorgunum halsizim çookk yiyorum penguene döndüm resmen psikolojim yerlerde Herkesi öldüresim var😂🥴🤯
nilsubldn @Dilrubamm 16.haftadan bildiriyorum henüz hiç karnım yok söylemesem hamile olduğum anlaşılmıyor herkes bebek nerde diye soruyor😅 ve yaklaşık 2 haftadır 2-3 güne bir ağlama krizleri geliyor sebepsiz. Göbek çıkmama olayını genelde erkek bebekte geç çıkar diye duymuştum ama ağlama sanırım fark etmiyor kim bilir 🤷♀️
Hulyab Dilrubamm bu gebelgimde aglak bisey oldum ciktim asiri duygusala bagldm gobek aldi basini gtti yemem icmem iyi masallah 🤣