Ben hamileligimin başından beri düşük tansiyonla geziyorum 30 haftam bitecek benimde küçüğü 5 ten yukari çıkmıyor hatta dün akşam 8-5 ti başım dönüyordu öyle farkettik olctuk doktor bisey yapamayız tuzlu ayran salata ye dedi yukselmesinden iyidir dedi sen yinede doktoruna Bi danış canım