Kızlar son adet tarihimin başlangıcı 1 haziran, ilkgittiğim doktor erken döllenme olmuştur ultrasona göre 1 hafta önde dedi hep çocuğun gelişiminde göre haftamı söyledi yani ultrasona göre.tatildeyken başka bir doktora kontrole gittim o da 1 hafta ileri çocuk takipli olduğun doktorun adet tarihini 24 nisana çeker devam eder muhtemelen takibine dedi. Sonra ben bazı sebeplerden takipli olduğum doktoru değiştirdim şuanki doktorum bebek 1 hafta hatta 10 gün ileride gözüküyor ultrasonda biz 1 hazirana göre devam edeceğiz tabiki diyor. Plasentam aşağıdaymış,bu ara lekelenmelerim olduğu için her hafta gittik kontrole, kaç haftalık diye sorduğumda son adet tarihini biliyorsun ona göre hesaplıyoruz geri falan almak yok son adet tarihini dedi. Bu duruma göre 15 haftalık diyor diğer doktorlara göre şuan 16. Haftanın içindeyim. Hamileliğim şuan riskli gittiği için sezeryan yaparız risk almayız 38.haftada alırız bebeği dedi o zaman bebeğim aslında 39.haftalık mı alınmış olacak. Doğrusu nedir?Aklımda deli sorular.