Yenibirii Sitaree1 ebebegin kendi markasi var onu siparis verdim 150tl ye henüz gelmedi deneyimleyemedim tabi😅
adatuna Xiamio’nun termometresini aldım nemde ölçüyor. Telefondsn uygulamasını da indiridm oradan da takip edebiliyorum çok memnunum