Benim göğüs kaşıntım dehşet oldu. Hatta bir gün eşim yokken (o evdeylen olumca bana engel oluyor hemen krem sürdürüyor) o kadar kaşımışım ki yara oldu :( doktora gitmek zorunda kaldık. Doktor krem verdi 2 hafta geçmedi neredeyse… hala arada kaşınır ama ben kaşındığı anda hindidtan cevizi veya çatlak kremi sürüp rahatlatıyorum. Kasıklarımda olmadı ama