Denizinci Evrem990 33+5 günlüğüm. Bel ağrılarım ve arada adet ağrılarımı gibi Ağrılarım var ama normal bu haftalar . Gün sayıyorum artık oğluma kavuşmak için 🍀🥰 ama karnımdaki bu hallerini de çok özleyeceğim biliyorum .
Seh999 Bugün 33 haftalık olduk. Göbek zorluyor artık sırt ağrıları çokça arttı özellikle geceleri. Çalışmaya devam 37 de izine çıkacağım inşallah
Evrem990 Seh999 aynen benimde sorunum gobek rahat oturup kalkamiyrm dönemiyorum ama guzel seyler🥰bide bazi haraketleri acitiyir
Hfmhumeyra Heyecan, korku, mutluluk hepsi bir arada 🥹 nefes almakta çok zorlanıyorum kızlar sizde de öyle mii