Merhaba arkadaşlar bugün doktorum ilk defa çatı muayenesi yaptı. Yaparken bana kemikte dokunacağım hissediyor musun dedi dokundu ve çok ağrı hissettim doktor da şaşırdı. Haftaya tekrar yapacağım hissetmemen gerekiyordu falan dedi. Sizce ağrıdan dolayı hissettim demiş olabilir miyim? Sizinde başınıza böyle bir durum geldi mi