Madeinpelin gözünüz Aydın, bende 39+1 im bende bebeğim i bekliyorum, devlet hastanesi takipliyim ne doktorun numarası var ne gittiğinde doğru düzgün bilgi veriyolar, benimde endişelerim var kordon dolanması veya diğer olusabilicek komplikasyonlar hakkında, hayırlısı inşallah