Haticeek Hamileliğimin 19.cu haftası daha hareketlerini hissetmiyorum. İlk hamileliğim sizce normal mi ? Ultrason da aşırı hareketli
Ilba_34 Haticeek herkesin karın yapısı ve kas yapısı farklı 23 haftaya kadar yolu var hiç endişe etmeyin ben 18 de kalp atışı gibi başladı 19un sonuna doğru iyice hissetmeye başladım ☺️
sunshine_ Haticeek bende tam hissedemiyorum içte Bi kıpırtı var gibi birde bugün sanki içimde balon patladı gibi Bişi hissettim uykuluydum anlayamadım merakla bekliyorum ne zaman hissedicem diye
likesah Haticeek benim de ilk hamileligim 22 de hissettim 23. Haftadan beri her gun hissediyorum artik hic durmuyor. Benim plesantam ondeymis o yuzden gec hissetmisim oyle dedi doktor.
Guzelgunlerim Haticeek bende hissetmyorum bel ağrım var sizinde.oluyomu ha birde akıntı varmı canım sende
Dilrubamm Evet normal ben de 18 haftalık hamileyim bende hissetmiyorum sağlıklıysa sorun degil benim ki ters dönmüş yanda duruyor diye öyle dedi
Enu1004 Ben 22′de hissettim😅 22 bitince hiç durmuyorlar nerdeyse. En azından benimki öyle oldu. Hissetmiyorum hissetmiyorum diye ortada geziniyordum sürekli. Şimdi her sabah beni hanımefendi uyandırıyor acıktım kalk diye😃 24′teyim bu arada.
Haticeek sunshine_ bende de küçük baloncuklar patlıyor gibi oluyor bazen bebek hareketi midir nedir anlam veremiyorum daha🤭
sunshine_ Haticeek hayırlısı ile net duyalım canım merak ediyorum be zaman duyacağımız nasıl olcağını🥰🌸
Enu1004 Haticeek inşallah tez zamanda eder🥹 çok güzel bir duygu ya maşallah. Bazen çok sıkıldığım ortamda pat diye vuruyor içerdrn mutlu oluyorum anında
sevaldqn1 Haticeek herkesin aynı haftada olcak diye bir sey yok ileriki haftalarda da hissedebilirsin
Bebekbeklrkn sunshine_ Benim ikinci gebelik erken hissedilir derler bende hissetmiyorum canım sabırsızlıkla bekliyorum sağlıklı olsunda inşallah 18+2 bizde 🦋
sunshine_ Bebekbeklrkn bende öyle canım merakla bekliyorum biraz efhamlarım var ama iyi olduğunu düşünerek bu efhamlsrı yenmeye çalışıyorum inşallah biran önce hareketlerini tamamen hissederiz 🌸🙏
mirayandme Haticeek ben ilk hamileliğimde 24 e kadar hissedermiştim ilk kız dı hem de plesenta önündeydi hareketleri hissetmemi biraz engelliyordu normal yani canım