Didemypr Merhaba 12+6haftaık hamileyim ve grip oldum ilaçta kullanamıyorum ıhlamur falan içebiliyormuyuz ne önerirsiniz
Enas2365 Didemypr geçmiş olsun. Ihlamur 1 kupa içilebiliyor sanırım. Sıcak su için, kendinizi terletin. Her türlü geçecek yani grip neticede. İlaçlı 1 hafta, ilaçsız 7 günde geçer diye bir söz var.