Adyalii lakin şöyle bişi oldu 😂😂
Yalnız ben sonuna doğru panik atak geçirdim 😂😂 o yüzden sakinleştirici yapıldı 😂😂 odaya çıktığımda kafam çok iyiydi 😂😂
Ameliyat sırasında kasıldım omzum ağrıdı. Doğumdan sonra gazım oldukça omuz ağrım oldu. Gaz çıktıkça rahatladım.
Bir de midem aşırı bulandı ameliyat sırasında kustum. Mide bulantısı için en yüksek dozu yaptılar. Ama oğlum çıkana kadar sınırı varmış. Tontişim doğunca arttırdılar dozu. Panik atak geçirince artık sakinleştirici yaptılar ya odaya geçene kadar ki kısım yok 😂😂 odada bulantım geçmişti 😂😂
Ama öyle korkulacak bir şey değildi yani. Anlatırken öyle geliyor 😂😂