Kızlar beni bilen bilir belki 5 Eylül Salı günü aşılama oldum çatlama iğnesini kullanmadan 4 eylülde doktora gitmiştim yumurtan çatlamış dedi yarın gel aşılama yapalım dedi iğne kullanmadım yani bazı kişilerden de duydum kendisi catlayinca iptal oluyormuş galiba var mı böyle bisey varsa benim niye iptal etmedi doktorum aklıma takıldı ya bilgisi olan yazabilir mi