Meru canım geçmiş olsun,bende 22 haftalık hamileyim ikiz erkek bebek bekliyorum.Perinatoloji bölümüne gidiyorum,bir bebeğimde böbrek genişlemesi var doktor her gittiğimizde ölçüm yapıp kontrol ediyor,ilerde çocuk doktorunu bilgilendirmek için rapor tutuyor,genellikle erkek bebeklerde oluyormuş genişleme olayı,şimdilik telaşlanıcak bir durum yok dedi,umarım ilerdeki haftalarımızda genişleme olayımız sıkıntı yaratmaz,çok çok geçmiş olsun sizede..