Kızlar ikiz bebeklerim var ekim ayında bir yaşına giriyorlar kızım değil ama oğlum gece sürekli mama için uyanıyor direnmeye çalışıyorum vermek istemiyorum ama asla sakinlesmiyor ama sık sık oluyor bu durum uykularım yok diyebilirim bu yüzden oğlum bu kadar sık uyanınca sesten dolayı ikizi de uyanıyor aynı durumu yaşıyoruz önerileri olanlar var mı nasıl aza indirebilirm durumu