NaimeYilmaz ben tek sıkıntım vitamin haplarının büyüklüğü büyük hap kesinlikle içemiyorum direkt iatifra ediyorum bende bu küçüklükten beri var büyük hap içemem, folik asiti içiyorum tabiki çünkü küçük bi hap ama diğer vitaminleri içtikte kasıklarımda ağrı oluşmaya başlıyo korkuyorum