eylem-47 35yas altina cift embriyo transferi yapilmiyor,dogru demisler ,yasal degil. 37yasinda tup bebekle hamile kaldim. Cift embriyo kotdurduk ama biri tuttu,digeri tutmadi. Cok istedik iki tane olsun diye ama hayirlisi. Doktorum bile birinin tutmamasina sevindi,napcan her zaman cift riskli oluyor demisti,kabullendik