Merhaba ikili taramada 12. Haftada öğrendim. İlişki yasak, yorulmak çok ayakta kalmak yasak, bol su iç dedi, ağır kesinlikle kaldırma dedi doktor. İnternette araştırdım korkutucu yazılara denk geldim :( hala korkuyorum rahmi alınan var , mesaneye yapışık plasentası olan var, anne bebek ölümlerine kadar gidiyormuş. En ufak kanamada acile gitmek gerekiyor. Doktor benı de korkuttu . Plasenta previa dedi. Başka doktora sordum 24 e kadar yukarı çıkması beklenır , çıkmazsa zorunlu olarak sezaryen dedi. Ve plasenta previalı olarak son dk ben sezaryen olmaya geldim diye gelme sakın dedi onun ameliyatı , teçhizatı ve ekipmanı farklı oluyor dedi. Riskli ameliyat dedi . Amacım sizi korkutmak değil ama benim de başıma geldi ve riskli gebe durumundayım