Zehrabal1 Kızlar acayip mide yanmam var ne oturabiluyorum ne yatabiliyorum . Doğal yöntemlerin hiç biri fayda etmedi . Doktor kontrolüme 1 hafta var . Çoğu kişi gaviskon kullanıyormuş bende alsam bişey olur mu . Yerimde duramıyorum öyle bı yanmam var
defnezumram Zehrabal1 bana birisi karbonatlı su önermişti burda şıp diye kesiyormuş 1 bardak suya bi çay kaşığı ben içemeyeceğim için denemedm ama içebilirsen deneyebilirsin
Zehrabal1 bdenerigokce evet herşeyi denedim . Süt elma maden suyu soğuk su ne varsa yok geçmiyor acı biber yemis gibi yaniyorr
Asuu-1 Zehrabal1 gaviscon baya etki ediyor Bende doktoruma danışarak kullanmıştım herhangi kötü bir etkisi olmadı baya da fayda etmişti bana Gebeler kullanabiliyor
Gozdecaner Zehrabal1 gaviscon çok iyi geliyor 10 dakika içinde kesiyor yanmayı doktorum kullanabılırsın dedi
incitanesi__ Zehrabal1 bana doktorum lansor yazmıştı inanılmaz iyi gelmişti midem yanmaya başladığı an içiyodum miiissss 😂 ama aç karna içmen gerekiyo doktoruna bir danış istersen uygun görürse deneyebilirsin Birde yeşil elma ve sade soda iyi geliyodu ama kısa süreli etkili tabi
Bgm_i Zehrabal1 çiğ badem, mide yanmalarımın tek kahramanı 5-7 veya 9 adet yenince mide yanmasına iyi gelir derlermiş öyle yapıyorum anında kesiyor