Merhaba hanımlar en korktuğum şey dış gebelik, bebeğimi asla kaybetmek istemiyorum. Kalp atışlarını duydum, keseyi gördüm. Bebeğimi kesenin içinde de gördüm sizce keseden çıkma gibi durumu olurmu çünkü internette kesede görülmezse dış gebelik diyor bu arada 9+1im