Merhaba kizlar doğum yapalı 15 gün oluyor normal dogumdu bende vajinal enfeksiyon vardi bebegime gecti bebegim 11 gün kadar kuvezde kaldi hep sut sagip getirdim
3 gündür bizimle evimize geldi fakat beni emmeyi bilmiyor cok zor tutuyor uc problemim yok sütüm de vardi üzüntüden azaldi kayinvalidem yanimda hip marka mama aldik surekli mama vermek istiyor
Ben bebegimi memeye nasil alistricam 😭esim elektrikli pompa almak istiyor
Sagim yapmak da zor ilk dogumum bebegimi emzirmeyi cok istiyordum
Kayinvalidem bebege sekerli su veriyor sarilik için
Annem ve babam dün donduler onlari gidisinde beni cok üzdü
Birde 60 ml iciyor doymuyor daha fazla istiyor cokmu istahli acaba