Kızlar benim 6 haftalık gebeyim. Yeni öğrendim sayılır. Planlayarak isteyerek yaptık. Rabbime binlerce şükürler olsun karnıma düşürdü 🥰 ama öğrendiğim günden beri içimde acayip sıkıntılar oluyor. Artık bi bebeğim olacak, sorumluluklarım olacak endişesi sardı beni. Her düşündüğümde sürekli içim daralıyor. Bana tavsiyeler verir misiniz. Kendimi çok kötü hissediyorum. Hayat neşem gitti neredeyse