BeyzZaA 14 haftalık hamileyim kesemin içinde amniyotik bant dedikleri bişey var bu bebeğe dolandığında kangren oluyo o yer gelişmiyo bir çok yerede sarılabiliyo böyle bişey yaşayan varmı nadir görülürmüş
Efuchama BeyzZaA bende de oldu amniyotik bant detaylıda göründü bölgesi önemli tabi benimki için doktor takma kafana demişti
EbruSamet Canım konuyla ilgili bilgim yok gecen haberlerde cıktı böyle bi haber yukarda kalsın diye yazıyorm doktorun ne dedi bu konuyla ilgili peki
BeyzZaA EbruSamet kolu bacağı kopabilir dedi ilk gittiğim ikincisi hasar verir bebeğe sakat bırakır ya aldırcaksın ya doğurcaksın dedi
Zmraemr EbruSamet yalnız haberde çıkan tamamen cahillik sırf haber olsun diye yapılmış amniyotik bant deyince malzeme zannedilmis ama değil detaylı netten bakabilirsiniz
EbruSamet BeyzZaA umarım bi çaresi vardır bebeğine bişicik olmaz ve sağ Salim alırsın canım kucağına 🙏🏻🙏🏻
Beyzabayrak Şuan durum ne 15 haftalıkken doktor bana da aynısın söyledi 20.haftayı bekliyorum detaylı ultrason için