Damlaserkan Kızlar burun kemigi var nt 0,67 Ama ikili testimiz 1240 cıktı nipt testi yaptırdım sonuc bekliyorum böyle olup sonıcu kötü çıkan varmı yada iyi ☹️
3bebekannesiii Damlaserkan canım korkma benim ikili testim 622 cıkmıstı doktor trizomi 18 doğunca ölür vs dedı hıcbısey de yaptırmadım Allah’a sıgındım şuan kızım 2 yasına gırecek gayette sağlıklı
Miracleee Damlaserkan nasıl yani canım. Bende yaptırdım ama henüz sonuçlar için hastaneye gitmedim. Paap-a 9.01 Serbest beta 26.8 Bu ne demek biliyor musun. Nt 1.3
Miracleee Damlaserkan suanlik e nabizda başka bisey yazmıyor canım. Sadece bunlar var zaten pazartesi günü yaptırdım daha
Damlaserkan Miracleee ense kalınlıgı iyi canım ama digerlerini bende bilmiyorum bilenler yanıtlasa daha iyi olur