Özellikle son haftalarda burada hep doğum hikayeleri okudum her okuduğumda gözlerim doldu.İkinci doğumum olmasına rağmen doğum anı stresi ve korkusu beni sarmıştı .38+6 da düzensiz başlayan ağrılarım oldu sonra birden düzenli ağrılara çevirdi doğum ağrısı olduğunun farkındaydım fakat ilk doğumdan tecrübe ettiğim için ağrılarım 5 dk bire inene kadar hastaneye gitmedim .ağrılarım gece 4 gibi beş dk bire indi ikinci doğum daha hızlı olabileceğini düşündüğüm için hastaneye gittim .Odaya girmeden önce Meryemana otunu suya koydum hızlı açılmam olsun diye .Gittiğimde 3 cm açılmam vardı ağrım çok fazla olduğu için suyumu patlattılar artık ağrı zirveye çıkmıştı saat 4 den 7 ye kadar yüksek ağrıları çektikten sonra saat 7 de bebeğimi kucağıma aldım . Bu süreçte hastanede pilates topu verdiler açılmaların hızlanmasını o sağladı 3 cm olan açılma bir iki saat içinde doğum anına çevirdi . Bu arada doğumu devlet hstanesinde yaptım sakın devlette yapmayın diyenlerden karşın kesinlikle devlette yapın diyorum . İlk doğumu özelde yaptım bu kadar profesyonel bir ortam görememiştim ama devlet hastanesini bu anlamda çok beğendim .Ben paşamı kucağıma aldım darısı evlatlarını bekleyen diğer annelere ❤️❤️