gamzecgr Umut_aras ağda tek çare zaten lazerle de olsa biraz artış oluyor hormonlardan heralde benim lazer seanslarim biteli 2-2.5 yıl oluyor sene de bir kere ara atışa gidiyordum yetiyordu biraz çoğaldı şimdi doğumdan sonra bı kaç seansa daha ihtiyacım olcak
Ayseanneeee Jiletle alinirsa eskisi gibi artış olur mu .. benim de lazerim yarıda kaldı.epilatorle alsak ağda gibi olur mu
Umut_aras Ayseanneeee ayh epilator bana acayip kalp çarpıntısı yapıyor tabi benimki bayağı eski cihazdi eğer yeniler acitmiyorsa epilator daha mantıklı geliyor
User10 Lazere devam ettim hamileliğimde 2-3 kere gittim normal zamandan çok daha azaldı çıkmıyor belki hormonlardan dolayı bilmiyorum ama eskiden daha hızlı çıkıyordu şimdi çıkmıyor