aspenkarmenn Geçen hafta perşembe günü adet olmam gereken gün beta 13 çıktı. Dün yani 8 gün sonra cuma günü 69 çıktı. Yarın bidaha vericem ama ağlamaktan helak oldum. Kesin sağlıksızmıdır yoksa düzelme imkanı var mı
Umut_aras aspenkarmenn inşallah sağlıklıdır üzme kendini herşey olacağına varıyor canım dua etmekten başka bi caremjz yok
Cancan2 aspenkarmenn canım düzenli artış olması gerekir 2 katı gibi mesela . Umarım en güzel zamanda gelir minik bebeğin sana 🙏🏻🫶🏻 Öncelikle şuan bir doktora git kimyasal gebelik mi ne anlaşılsın sana bir zarar vermesin
hemsireanne16_ @aspenkarmenn inşallah sağlıklı bir gebeliktir. Herkes aynı olmaz ama şöyle söyleyeyim bende adet günümden 1 gün önce 53 ile öğrendim. Adet gecikmesinden 8 gün sonra 368 olmuştu. Acilde kan veriyordum doktorlar hep sağlıklı gebelik olmayabilir dedi. 2 gün sonra tekrar verdim 698 idi.. 1 hafta sonra kafın doğuma gittim keseyi 1 hafta sonra da kalp atışını duydum bebeğimin 😇 şimdi 23 haftalığız 😇😇 İnşallah sizde güzel haberler alırsınız dualarım sizinle ❤️
adatuna 2 günde bir en az %60 artması gerekiyor, artış ne yazık ki yetersiz. Doktorunuz en doğru yorumu yapacaktır.