hlalclky1 Hamile olduğumu yeni öğrendim henüz 4 haftalık evde lazer epilasyon cihazım var ev tipi olanlardan Philipsnki kullanmak zarar verir mi yada en azından sadece kol ve bacak için kullanabilir miyim
hlalclky1 Ayseanneeee evet çok memnunum ama hamilelik hormonları gerçekten vücutta tüylenme yapıyormuş bayaa yaptığım herşey boşa gitmiş gibi hissediyorum 😕
Ddem hlalclky1 doktoruma sorduğumda 3. aydan sonra gidebilirsin demişti 3.Ay kontrolumde tekrardan sorduğumda aynısı dedi gidebilirsin bi sıkıntı yok diye doktorunuza danışmanız en doğrusu olur
BetulMom hlalclky1 valla canım ben 18+4 deyim bende evde philips kullanıyordum ama şimdi mecbur ağdayla yapıyorum ve maalesef ki 2 ayda çıkmayan kıllar 2 haftada çıkıyor.lazerin ters etki yapabileceği söyleniyor