MomNalbant Kızlar dişim kırıldı dün ve doktora gitmem lazım ama hamileyken dişçiye gidilmemesi gerekiyor diye duydum napcammm 8 ay kırık dişle mi durcam 😭 dolgu olması şart var mı aranızda giden daha önce ??
Ysn MomNalbant yanlış duymuşsun cnm gebelikte de dişçiye gidiliyor ama kadın doğumdan kağıt alman gerekiyor
Kumral60 MomNalbant yanlis bilgi canim ikinci 3 aylik donemde herseyi yaotirabilirsin ve sonrasinda bile doktoruna danisarak gidebilirsin kirik derin degilse anastezi olmadanda dolgu yapilabilir doktorunla konus bir disciye git canim .