Çamaşırımda üç nokta kan lekesi gördüm böyle bi durum yaşayan var mı? Yalancı sancılarım var bi süredir bebeğim biraz önde gidiyor sezaryen olacağım tarihimiz belli. doğum başlarsa ameliyata erken alırız dendi. nst güzel çıktı iki gün önceki kontrolümde. Adet ağrısı gibi Kasık ağrım ve şiddetli sırt ağrım var bugün ama düzenli vs değil düzenli olmadığı sürece yalancıdır demişti doktorum. Boşuna telaş yapmak istemiyorum bu şekilde kan lekesi gören var mı bu haftalarda