Sedaalya cokk uzuldum canim ..bende 5 + 3 gunluk gebeyim ama bugun gttim kesem gozukmedi cok mutlu gtmistim bugun hastaneye doktor oyle deyince moralim falan hep bozuldu.hcg degerim1536cikti ama gozukmedi ..bian korktum dis gebelik yasaiycam diye korkularim var..