Hanifekonya sanırım kişiden kişiye değişiyor canım. Cuma sezaryen oldum, bugün 3.günüm. İlk gün 2 hasta bezi vermişlerdi devlette doğum yaptım, sonra çok azaldı, Depend kullanma diye uyardı doktorlar, sadece ped dediler bana, enfeksiyon kapmamak için, 3 saatte bir değiştir diye tembih ettiler. Şimdi bitmek üzere..