Aslanmommm benim aslında bir gün 37+3 e kadar hiç birşeyim yoktu hatta eşimle şakalaşıyoduk 41-42 ye kadar gidecek herhalde diye 😂
37+4 te sabah kalktım bir ağrım vardı ama sancı mı anlayamadım tüm gün öyle geçti rahattım , akşam 9 gibi eşime dedim hadi hastaneye gidelim bi bakalım ne bu diye 10 gibi hastaneye gittim nst felan bağlandım açıklığa baktılar 2 cm di 23.00 gibi yatış verdiler 03.55 te 37+5 te kızım doğdu 01.30 da sancım çok şiddetlenmişti