Hanımlar 34 haftalık hamileyim özel hastane den paket aldım bu hafta ya kadar herşey iyiyken 31 haftada kramplarim kasilmalarim vardı serum ve ilaç verildi ciğer geliştirici yapıldı iyi tamam bu haftaya gelince doktorum bir sürü sıkıntı saymaya başladı suyu fazlalaştı zaten bebeğim dönmüş tüm ve bu 3.cu gebeliğim normal doğuma uygun du bı anda olmayabilir demeye başladı şeker ölçümü yapıyorum çok abartılacak yükseklik yokken seker bağlı felan deme ye başladı bebeğim 33 de 1800 kg iri olabilir demeye başladı ki bence bebek gayet iyi bu hafta devlete muayene olucam devlette doğum yaparsam özel hastane sıkıntı çıkarır mı böyle bir durum yaşayan varmı