Normal doğum istiyorum. Doktorum bunun için 36. Haftadan sonra çatı muayenesi yapacağını söyledi. Aranızda doğumdan önce çatı muayenesi yaptıran oldu mu ? Yapıldıysa kaçıncı haftada yapıldı? Ağrı acı çektiniz mi ? Sonrasında erken doğum gibi risk yaşadınız mı ? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız lütfen