dunyamsin
trendyoldan bu dolabı sipariş verdim daha gelmedi . inseAllah güzel gelir . Ben ileriyi de düşünerek aldım bide bizim evde dolap zaten az yani şimdilik bı tarafina da evde olan fazlalıkları koyarım diye düşündüm 😅 . Beşik daha almadım onu da bidahaki ay almaya düşünüyorum zaten bebek bizim odada uyur beşiği yatağımizin yanında . Dolabı da bizim giyinme odasına koyacam inseAllah bakalım . Yani şöyle çocuk odası daha küçük olduğu için Kısin daha sıcak oluyor o yüzden biz yatagimizi oraya koyduk . Yatak odasında sadece dolap felan kaldı . O yüzden bı giyinme odası gibi bişey diyebilirim 😅 karışık oldu biraz