Benimde ikiz tek yumurta benimde biri aşağıda diğeri yukarida riksli erken doğum olur diye korkuyorum 27 girdik şükürler olsun bu zamana kadar geldik rabbim ikiz annelerine 3anneleri çok zor hakimix rabbim sağlıklı nasip etsin işimiz çok zor bir süreç tekil gebekimte yaşadım hiç zorlanmamisim