Kızlar Aşılama sonrası 2.haftada beta 260.79 çıktı doktor biraz düşük iki gün sonra tekrarlayalım 500 civarında çıkması gerek dedi bugün 570.36 çıktı sizce iyi mi yoksa düşük mü ne diyorsunuz ultrasonda kese görünmedi vajinal ultrason da risk almaya gerek yok diyerek çekmedi