teacher-mom21 Daha 2. Ayimdayim ve karnım şuan beş aylık gibi bu bu bebek büyüyünce nasıl kendine yer bulacak ve çift rahimliyim :(
Bekledigimmucizemm teacher-mom21 şu anki olan şişkinliktir ya bence bende 2. Ayımdayım benimde baya göbek var ama şişkinlik diye düşünüyorum çünkü daha fasülye kadar birşey
aslanprenses_ teacher-mom21 teacher-mom21 gaz o şişkinlik çok normal 🥰 geçecek. Önce tamamen yok olacak sonra yavaş yavaş büyüyecek merak etme. İlk üç ay kilo almış gibi göbeğim şişti sonra hamile göbüşüne döndü göbeğim.
teacher-mom21 aslanprenses_ benim bekarken de şişliğimi çok oluyordu şimdi içime de çekemiyorum 😂 teşekkür ederim sağ salim kucağımıza alalım aminnn
Egemoms1303 teacher-mom21 hahah bu beeenn 😂😂 benim gebelik basindan beri göbeğim aynı 2 ayda da suan 5 buçuk aylığız böyleydi 🙈💃🏻