Koztaburcan 38+5 deyim dün hafif kırmızı akıntım oldu gittim hastaneye nstde sancım çıkmadı açılma olmamış eve gönderdiler bugün de akıntı kahverengiye dönüşmüş normal mi acaba
monarosamommy Koztaburcan Haftanız ileride nişanı mı acaba bilemedim tecrübeli anneler bilgilendirsin sizi post yukarı çıksın