nisanne kızlar dün sulu tavuklu yemek yaptım bitmeyince kalanını dolaba kaldırdım ikinci kez ısıtılır mı böyle yapan var mı aranızda
_Buse_0505 nisanne nisanne tavuk bir sonraki güne tadı giden ve bu yüzden sağlıksız olan birseymis bende eskiden yapardm,snradan doktordan dinleyince bir sonraki güne kalan tavuğu yemiyorm,ya da yiyecegmz kadr yapiyorm o aksam bituyor
Ireeeeem nisanne tavuk asla ikinci kere ısıtılmaz ama ısıtmadan soğuk olarak tüketebilirsiniz. Tavuk kırmızı et gibi değil.
nisanne miniskesi daha önce denemedim tavuk yemeğini o yüzden sordum tavuk çabuk bozulan yiyecek olduğu için
ipekveatlas nisanne hayır o tekrar dondurulup yenilirse sıkıntılı zehirlenirsin ama dünden kalmış dolapta beklemiş bi yemeği ısıtıp yiyebilirsin
Yazmelegi_ nisanne valla ben genelde tavuklu Patlıcan türlü yemegi yapınca fazla yapıyorum diger gun de yiyorm cok guzel oluyo ama isitmiyorm