Hawa00 Merhaba 40 haftamı doldurdum son iki haftadir gittigim kontrollerimde bebegin geriden geldigi söyleniyor bu konuda bilgisi olan ya da aynı şeyi yaşayan var mı? Nasıl bi gerilik var neyi geri dedigimde cevap alamıyorum sorun ne anlamıyorum :((((
Elifdddd Hawa00 neden doğum yapmıyorsunuz veya yaptırmıyorlar 49 hafta yeterli süre ne kadar geriden geliyor bundan sonra kalırsa kaka yapma ihtimali falan yokmu gerçi doktorlar bilir ama
Elifdddd Hawa00 olsun cok geriden değil ki takma kafanaaa :)) haftanda cok iyi ama baska doktorada gitseydin gelişmiyorsa doğum en güzeli dışarda beslenır büyür
Hawa00 Elifdddd Surekli zaten farklı doktor bakıyor ama kimse bi sey demedi iki haftadır cikti bu durum kilosu da iyi 3 kilonun uzerindeyiz sorun ne anlam veremiyorum ki neyi geri kilosu iyiyse