Aselecrin12 38 haftalık hamileyim sancım yok acilmam yok biran once doğum yapmak istiyorum ilk gebelimde 41+1 yapmistim bunda o kadar çok beklemek istemiyorum acilma ve sancı olması için ne yapmalıyım bilen yazsin