Gece 1 de sancım tuttu ama doğum sancısı olmadığını biliyorum 2 doğumum olduğu için şiddedi çok yüksekti ve kesinlikle geçmedi apendis sandım ve hastaneye gittim doktor ilk alttan muayene etti ultrason ile baktı hiçbir sorun görmedi ve nst bağladı hiçbir sorun görmedi ama kalp atışında sıkıntı var dedi plesntadan ayrılmış olabilir dedi ve tekrar ultrasona baktı ve acil bir şekilde hiç anlamadan sezaryen alındım ve hepsi 10 dk içinde oldu hala olayın şokundayım bebeğim çok şükür iyiydi çok küçüktü ama sağlıklıydı küvese gerek kalmadan yanıma verdiler ama çok ağrılarım oldu kesinlikle normal doğum ve sezaryen doğum yapmış biri olarak elinizden geldikçe normal doğum yapmaya çalışın şuan bebeğim kollarımda çok güzel bir duygu tekrar aynı hisler çok güzel ❤️