Merhaba gebeler ve anneler. 32. Haftadan beri hastanede takipliyim. 32. Haftada İlk 4 gün yatışım oldu. 2 cm açıklığım var diye. Ciğer geliştirirci iğne vurdular. Nidicard hap progestan tansiyon nabız nst ve serum bu şekilde ilerledi. Sonra açıklığım parmak ucu kadar olmuş eve taburcu edildim. Pazartesi kontrole geldim tekrar 3 cm açılmam varmış doktor seni böyle eve gönderemem dedi. Tekrar nst serum ilaçlar progestan vs veriyorlar. Dün çok sancım çıktı 70-80-90 ları gördüm 10 dk dan bir bazen 5 dk ya düştü. Ama regli sancısı gibiydi hissettiğim. Kalkıp yürüyüş bile yapabilirdim yani çok kıvrandırıp bağırtacak derecede hissetmedim. Bugün çok şükür 34. Hafta olduk. Bu haftalarda doğum yapıp bebeği küveze girmeden yanında kalan var mı? Yada yoğun bakıma gittiyse kaç günde taburcu oldu? Benimle böyle birşey yaşadıysanız paylaşır mısınız?