Keratinin 0,43
PH 0.5
Keton eser
Lökosit ++ 24
Bakteri 30
Yassı epitel 8
Eritrosit 1
Crp 21
Doktorum sonuçlarımı gördü ama birşey demeden antibiyotik yazdı dedim doktor hanım ben 2 ayda 3-4 kutu antibiyotik içtim geçmiyor dedim . Olsun sen bu yazdığımı kullan dedi . Antibiyotik içmekten illalah geldi iyice psikolojim bozuldu geçmiyor çok kötü mü sonuçlarım 🥺🥺🥺