Sonunda doğurmayı başardım , 40+5 gece sancım başladı sanki böyle adet olacakmışım gibi , hemen anladm doğum sancısı olduğunu dk tutmaya başladı sıklığını takip ediyorum. 20 dk bir gelmeye başladi ilk hemen hastaneye gitmek istemedim . Anneme eşime hiç bir şey demedim kendi kendime bir süre çektim sancimi 1 buçuk saat falan geçti nişanim geldi ilk gebeliğim olduğu için riske atmak istemedim hasateney gitmek istedim , doktorumda nişanin falan geldiğinde gel demisti zaten , saat 4 gibi falan hastanedeydik , nsty bagladilar önce sancılarını düzenli değildi düzensiz çıktı zaten ben de biliyordum skligindan bu arada 15 dk de bir flaan geliyor , açıklığıma baktılar, 1 buçuk 2 cm arası dediler , hemen doktorlar görüştüler , doktor yatış verdi . Sabah 8 buçuk gibi geldi geldiğinde muayene etti ,2 buçuk dedi biraz hızlandırmamiz lazım çok düzensiz sancıların dedi , bir süre sonra suni verdiler benim sancılar arttı dk düşmeye başladı. Ama ben sürekli hareket falan yapıyorum yürüyüş yapıyor hiç durmuyorum , gerçekten çok iyi geliyor sancı anında sanciyi ancak o şekilde tolere edebiliyorsun , çünkü suni sancı gerçekten kendi sancindan çok daha kötüymüş yani , tabi ben Ebeye dedim eğer çok sklastiginda dayanazmasam spinal anestezi yaptriirm dedim , ebede dedi tamam mantıklı bu ara benim acilmam 4 buçuk olmuş sancılar da en son dozu verdi ben artık dayanamıyorum dedim hemen takın dk bir e düştü sancıların skligi o ana kadar dayandım ama sonrasında da uyuşturma işi oldu sadece makata baskı hissedersin doğum anında dedi . Ben de saniyirum hiç sancı çekmeyecegm ama o şekilde değil , bayaga bağıra bağıra doğurdum , sadece biraz daha sancinin indirgenmis hali, çok şükür ben ebeleri doktorun dinledim ikinmayi güzel yaptım 4. İknmada bebiş doğdu bir oh çektim bende hiç ağrı bir şey kalmadı rahatladım, çok uzun oldu k.bakmayin 😂🙏🤲