Her ikisinide tecrübe etmiş birisi olarak normal doğum diyorum, adı üstünde normal doğal. Evet her ikisinde de dikiş var ama normal doğumda basit bir kediye veya yırtığa atılan dikiş diğeri kaç kat derinin altını kesiyor bir karın ameliyatı. Evet doğum sancısı zor ama sezeryanda spinal anestezinin sebep olduğu baş ağrısı da bı o kadar dayanılmaz. Normal doğum da vücudun daha çabuk topluyor, ben sezeryan sonrası üç dört günde ayaklanmış evinin işini bile yapmış biri olarak bunu söylüyorum haftalarca hiç bı şey yapamayanlar var